storiesbyus

Direktlänk till inlägg 9 mars 2012

Hurt- Kapitel 7

Av Linn&Tess - 9 mars 2012 17:20

Det är underbart att vara tillsammans med Kevin, min första kille!! Jippie!

 

Jag hade varit hos Emil hela dagen, jag kom hem sent på kvällen, så när jag kom hem låg pappa och sov. Jag får väl gå till någon kompis eller min " kille" ganska tidigt på morgonen, så han inte skulle hinna se mig...

 

Det var måndag, men det var "röd dag" så vi var lediga från skolan. Jag skulle sova över hos Kevin, vi skulle vara helt ensama (?) för hans lillebror skulle vara hos en kompis och hans förläldrar skulle ut och festa, och sen sova över på hotel. 


Klockan är 08.37 och jag började gå till Kevin. Jag var trött och mina steg var sega. Det tog extra lång tid att gå eftersom jag gick så sakta. Men till slut var jag framme. Jag öppnade dörren eftersom jag visste att hans föräldrar inte var hemma,


-Hej älskling! Sa Kevin och pussade mig på munnen.

-Hej gubben! Sa jag och besvarade kyssen.


Jag kasstade av mig skorna och gick längre in i huset.


-Vad ska vi göra? Sa han och log mot mig.

-Vet inte.. Sa jag fundersamt.

-Sak vi baka? Sa han och log seriöst.

-Hahaha! Det gjorde man ju när man var sju år. Sa jag och garavde.

-Hahaha! Spelar roll. Ska vi det? Frågade han.

-Om du vill. Sa jag och fnissade.

-Då tycker jag att vi ska göra det.


Vi gick in i köket.


-Nu har vi kommit till det svåraste. Sa Kevin. "Vad ska vi baka?"

-Hm..?

-Hm..? Härmade han mig.

-Vi gör en kladdkaka. Sa jag och log.

-Okej!


Vi tog framm ingridienserna (?) och började blanda ihop dom. När själva "degen" var färdig stoppade Kevin ner sitt pek finger och smakade.


-Mmm..! Sa han. Riktigt gott! Fortsatte han. Han tog ner fingret igen.

-Vill du smaka? Sa han.

-Okej! Sa jag och han tog fingret på min kind, så jag blev alldeles kladdig.

-Oj! Jag missade din mun. Sa han och skattade. Jag stoppade ner mitt finger och kletade in smeten det i hans ansikte. Vi hållde på sådär och tillslut var smaten slut.

-Hahaha! Det blev mycket smet till kladdkakan! Sa jag och skrattade.

-Aa, väldigt mycket.


Vi stuntade i att diska, och gick till toaletten och skölde (?) av ansiktet i handfatet. Sen gick vi upp på hans rum. Jag satte mig på hans säng och han satte sig mitt i mot mig.


-Du har lite smet på läppen! Sa han och kysste mig på munnen. Borta! Fortsatte han.

-Hahaha!


Kevins POV!

Jag tittade på henne och såg att hon blev allvarlig i minen.


-Vad är det? Sa jag.

-Inget. Sa hon snabbt och log.

-Sofi? Sa jag.

-Aa.

-Vad är det? Sa jag.

-Inget.

-Berätta.

-Inget. Sa hon.

-Okeej.. Men jag vet att det är något, men du måste inte säga det nu.

-Mm.


Jag kysste henne på munnen länge. Hon besvarade kyssen.


-Ska vi kollapå film? Sa hon.

-Okej!


Vi gick ner till vardagsrummet. Vi satte på en drama film. Ganska bra. Sofi låg lutande mot mig hela filmen och kysste mig ibland. Filmen var slut och jag gäspade lite.


-Jag är trött, kan vi gå och lägga oss? Sa hon.

-Okej!


Vi gick upp igen till mitt rum. Hon tog av sig byxorna och t-shirten (?). Och tog på sig en ganska stor tröja som slutade under rumpan. Hon tittade på mig och började skratta!


-Haha! Vad stirrar du på? Sa hon och fortsatte skratta.

-Dig, såklart! Jag gick framm till henne och kysste henne.


 

*Nästa dag*


-GodMorgon sweetie! Viskade jag i Sofis öra och hon vaknade.

Hon svarade genom att pressa sina läppar mot mina.

-Kom och lägg dig! Sa Sofi och flyttade sig lite. Jag la mig predvid henne och vi kramades. Vi kysstes flera gånger utan att släppa taget om varandra.

-Jag älskar dig! Sa hon och kysste mig på munnen. Jag hann inte svara, jag var så upptagen med att kyssa henne. Sen raste jag mig upp ur sängen.

-Vad är det? Sa hon och kollade på mig. Vill du inte mer? Sa hon.

-Joo! Men inte nu. Jag är utsvulten.

-Okej, jag blev lite orolig! Sa hon bara och reste sig upp också och ställde sig framför mig och kysste mig.


Vi gick ner och åt frukost, eller jag åt frukost. Sofi åt ingenting. Det ända hon gjorde var att titta på mig, med sina underbara blå ögon.


-Ska du inte äta? Frågade jag henne.

-Nej! Är inte så hungrig.

-Okej. Sa jag och log åt henne.


När jag hade ätit upp, gick vi ut i vardagsrummet och jag satte på tv:enutan att vi tittade på den. Vi tittade bara på varandra, och kysstes såklart...

 

---------------------------------------

Lite längre kapitel


LOVE LOVE


Linn&Tess :)


 
 
Ingen bild

Sandra

9 mars 2012 20:39

Bra :D

Linn&Tess

10 mars 2012 08:44

Tack :)

 
Ingen bild

Sandra

11 mars 2012 15:24

Men vad betyder egentligen POV? :-P

Linn&Tess

11 mars 2012 17:55

Hehe. Tolka mig inte fel, jag skrattar inte åt de, bara det att frågan kom först nu, när vi skrivit så på den förra också.

Aja, men typ "perspektiv" asså typ Sofis "synvinkel"
:))

 
Ingen bild

Sandra

12 mars 2012 21:21

Haha, okej :P Jo, jag förstod ju liksom att det var nåt sånt, tänkte bara om det var nån förkortning eller nåt :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn&Tess - 29 april 2012 13:28

SNÄLLA!! Personen som fortfarande kollar in här, sl äg in en komentar så vi får veta vem de är!?   Btw: Jag tror du ska fortsätta med det för vi/jag KANSKE kommer börja skriva IGEN!!! (y) <3 ...

Av Linn&Tess - 12 april 2012 15:51

Hehe, loggade in, o såg att det fortfarande finns folk som kollar ;)   Vi har slutat blogga här!!   Men jag (Linn) har en annan blogg med en kompis, där står om våra dagar vi har även börjat på en novell!   Så kika in där: http://linnowil...

Av Linn&Tess - 30 mars 2012 20:32

Rubriken talar!  Tuggar nu...    Kommer sluta blogga!  Statestiken suger, jag kommer skriva klart novellen (o massa andra) men jag kommer inte lägga ut dom, kanske börjar igen om 100000 alltså ALDRIG !   Vet inte hur Therese gör men jag s...

Av Linn&Tess - 27 mars 2012 19:43

OM NI HAR SETT VÅRAN STATESTIK SÅ ÄR DET SKRATTIRRETERANDE !   UPP TILL ER OM NI VILL LÄSA, FÖR JAG (LINN) KOMMER INTE SKRIVA FÖREN VI HAR 30 ST LÄSARE!   FÅR VI INTE DET, NE, DÅ SLUTAR JAG SKRIVA, JA, DET KAN VARA KUL ATT SKRIVA ANNARS SKUL...

Av Linn&Tess - 26 mars 2012 21:25

fÖRLÅT, FÖRLÅT, FÖRLÅT!!! Vi har inte bloggat på typ 10000 år! Linn kommer ju inte skriva (iallafall som jag uppfattat det), mycket i skolan tror jag. Ja är verkligen usel på att blogga! Mina inlägg blir inte dom bästa. Jag har sjukt dåligt sammvet...

Presentation

Heej. Vi är två glada tjejer som älskar handboll, och varandra så klart (vänner).
Här kommer vi skriva lite olika noveller.

Läs, sprid och komentera. :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards